lördag 7 januari 2012

Garnbyte

  • Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?   Jag tycker om dom flesta garner men ull och såna där effekt garner brukar jag välja bort. Det kliar så med ull.

  • Vilken eller vilka är dina favoritfärger?  Jag älskar lila, Sen tycker jag om svart grått silver för det passar så bra med lila.

  • Vad tycker du mest om att virka? Virkar det mesta Det beror på vad jag är på för humör.

  • Har du något drömprojekt att göra som är garnrelaterat? Att göra klart koftan jag håller på med.

  • Vilken sorts virknålar tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? ergonomiska?)     Metall.

  • Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa? Silverlera.

  • Vad tycker du om att unna dig själv?   Garn,


  • Vad gillar du helst att dricka? Någon speciell favorit? ICAs egna cola light

  • Favoritgodis?  Chips

  • Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom virkning? (Spinna, scrapbooking, stickning osv.) Stickning.
 
  • Vilken slags böcker (ej virkning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)   Brukar läsa virgina andrews böcker. Sen läser jag böcker som är sanna såna där som pojken som kallas det OSV.

  • Har du några allergier mot livsmedel?  Nopp inga allergier.

5 kommentarer:

  1. Hemliskompisen tittar förbi. Nattuggla som jag är ;-) . icas cola den har jag inte testat. Dricker cola zero eller maxi. Och en hel del kaffe. Det var allt för denna gång...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godkväll, hoppas att det är bra hos dig. Dricker du kaffe eller The eller är det bara Cola ;)

      Ha en trevlig kväll
      H:Hemliskompisen

      Radera
    2. Här snöar det en hel del idag. Gäller att man inte halkar ner i diket.
      H: Hemliskompisen

      Radera
  2. Hej hej hemliskompis va kul att du titta in.
    Det brukar inte bli så mycke te och kaffe driker jag inte alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänkte det ;) en ny ledtråd bor nära Mälaren.

      Radera