fredag 16 september 2011

Höst

Nu känns det att hösten är här, det börjar synas på träden oxå:( Jag tycker mest om vår och sommar men hösten är ju bättre än vintern och den gillar jag inte alls. Håller på att virka nått som är hemligt just nu det kan hända att dom som ska få det läser det här så det kommer upp bild när jag har gjort klart och levererat.

Ikväll ska vi till badhuset en sväng med ungarna. Det är en mysig avslutning på veckan. Sen blir det tacos framför tv:n.

I morron tänkte jag ha en dag ute med mina barn och plocka fina höstlöv och grejor sen hem och göra en fin höst tavla av det vi samlat in.

Igår va jag med Maja i skolan det är roligt att vara med och få se vad dom har för sig på dagarna. Max va på teater med dagis och fick åka buss in till stan, det va spännande det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar