tisdag 5 april 2011

Åh

Va kul det är att ha en tonåring hemma eller ja hon är bara 7 men beter sig som hon är 14. Det är väl så här det kommer att bli när hon blir 14 på riktigt. Hon är uppkäftig och sägeremot så vi kan bli duktigt osams innan hon ska till skolan, det är inge roligt tycker jag. Hon fick ett par stövlar i Lördags men det är inga stövlar att ha i skolan och leka med, hon envisas med att ha dom´med sig till skolan och "visa fröken" hon tänker bära dom säger hon. Jag vet hur det kommer att bli hon tar dom till skolan och när hon går ut på rasterna tar hon dom fast hon inte får sen glömmer hon dom i skolan som allt annat. Jaja nu tar jag bort dom ett tag och tar bara fram dom när vi ska på nått speciellt, så får det bli. Nu ska jag köra Max till dagis sen ska jag och Oskar på kyrkis, det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar